نیمکت آرامش
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 100
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 88151
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

با من بمان




گاهی که دلم به اندازه تمام غروبها می گیرد

چشمایم را فراموش می کنم

اما دریغ که گریه دستانم نیز مرا به تو نمی رساند

من که از تراکم ابرهای سیاه می ترسم

و هیچ کس مهربانتر از گنجشکهای کوچک کوچه های کودکیم نیست

و کسی دلهره های بزرگ قلب کوچکم را نمی شناسد

و یا کابوسهای شبانه هام را نمی داند

با این همه، نازنین، این تمام واقعه نیست

از دل هر کوه کوره راهی می کذرد

و هر اقیانوس به ساحلی می رسد

و شبی نیست که طلوع سپیده ای در پایانش نباشد

از چهار فصل سال دست کم یکی بهار است

من هنوز تو را دوست دارم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: